Tak, k hádce ohledně Phantasmal Force: jak jsem už nahodil do chatu, pokud by jakákoli změna stavu (v našem případě blinded, ale vemte si, že stejně snadno lze nahodit skoro libovolný efekt) měla být sundatelná jenom Investigací, bylo by to kouzlo nechutně OP, vzhledem k třeba Blindnes (lv 2, sunda to Con save kterej je zadarmo na konci kola, zatimco tady je nutne pouzit akci; nekdy se to vyplati, ale vetsinou ne) a to nemluvě o DoT efektu a mnohem větší variabilitě.
Ve flavor termínech - dává smysl, aby se tvor mohl iluze zbavit i jinak nez Investigaci, pokud je dostatecne interaktivni - pytel na hlave si sundam, provazy pretrham a tak. Muze to treba taky zabrat akci, coz je imo porad dobrej pomer cena/vykon. Lavovyho jezirka nebo mostu se holt cil nijak nezbavi, ale stejne jako ma hrac svobodu pri vymysleni efektu, mel by mkt DM svobodu pri vymysleni jak se jich zbavit.